فایل شاپ

فروش مقاله،تحقیقات و پروژه های دانشجویی،دانلود مقالات ترجمه شده،پاورپوینت

فایل شاپ

فروش مقاله،تحقیقات و پروژه های دانشجویی،دانلود مقالات ترجمه شده،پاورپوینت

مقیاس افسردگی زونگ

مقیاس افسردگی زونگ
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
مقیاس افسردگی زونگ

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس افسردگی زونگ


مشخصات « مقیاس افسردگی زونگ »

روایی و پایایی: ندارد

خرده مقیاس ها: ندارد

تعداد سوال: 20 سوالی

نوع فایل: word

1. من احساس می کنم دل شکسته و افسرده هستم. 2. صبح ها موقعی است که من بهترین احساس را دارم. 3. من حمله های گریه کردن دارم یا آن را احساس می کنم. 4. من شب ها به سختی می خوابم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد